Τρίτη 3 Ιουνίου 2008

Αντί "για μένα"

"Είμαι Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός, απόφοιτος του ΑΠΘ το 2004. Ζω και εργάζομαι ως ιδιώτης στη Δράμα.
Το Νοέμβριο του 2006 εκλέχτηκα μέλος της Κεντρικής Αντιπροσωπείας του ΤΕΕ, καθώς και μέλος της Περιφερειακής Αντιπροσωπείας ΤΕΕ του τμήματος Ανατολικής Μακεδονίας με το ψηφοδέλτιο της ΔΚΜ. Είμαι εκλεγμένο μέλος της Διοικούσας Επιτροπής της ΔΚΜ στην Ανατολική Μακεδονία.
Είμαι μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της ΟΝΝΕΔ από το καλοκαίρι του 2007. Είμαι από το 2003 Πρόεδρος της ΝΕ ΟΝΝΕΔ Δράμας. Κατά τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων συμμετείχα ενεργά στα όργανα του Φοιτητικού Συλλόγου Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών, καθώς και στα όργανα του Τμήματος, αλλά και του ΑΠΘ, ως μέλος της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ. Συγκεκριμένα υπήρξα μέλος του ΔΣ του ΦΣ για 3 χρόνια (2000-2003), υπεύθυνος της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ στο τμήμα Αγρ. Τοπογράφων Μηχανικών για 2 χρόνια (2001-2002), μέλος του ΔΣ του τμήματος ως εκπρόσωπος των φοιτητών το 2002, μέλος της ΓΣ του τμήματος από το 2000 ως το 2004. Τέλος, υπήρξα μέλος της Συγκλήτου του ΑΠΘ το 2002-2003 ως μοναδικός εκπρόσωπος των φοιτητών του τμήματος Αγρ. Τοπογράφων Μηχανικών.
Υπήρξα ο πρώτος Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Νεολαίας του Δήμου Δράμας από το 2005 ως το 2007. Είμαι μέλος του Τοπικού Συμβουλίου Νέων του Δήμου Δράμας και Υπεύθυνος του Τομέα Διασύνδεσης.
Είμαι παντρεμένος από το Σεπτέμβριο του 2007 με τη Μαρία."

Αυτά είχα γράψει αρχικά στο κομμάτι του blog που λέει "για μένα". Ύστερα σκέφτηκα πως αυτά δεν είναι ποιός είμαι, αλλά τι έχω κάνει στη ζωή μου ως τώρα. Πόσο σημασία έχει όμως αυτό σε σχέση με τι θα κάνεις από δω και πέρα;

Άλλαξα το παραπάνω κομμάτι με αυτό που υπάρχει σήμερα. Μου αρέσει περισσότερο. Αυτός που είμαι δεν παύει να ισχύει οτι έγινα επειδή έκανα όλα τα παραπάνω. Ωστόσο, λίγη σημασία έχουν για το πως θέλω να παρουσιάζομαι απέναντι σε φίλους και σε συν-ιστολόγους.
Οι φίλοι με γνωρίζουν αρκετά καλά. Οι υπόλοιποι θέλω να με κρίνετε γνωρίζοντάς με καλύτερα. Πίνοντας τον καφέ μας μαζί στο φιλόξενο "Μικρό Καφέ" μου.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

oooh myyy Goood!!